Počet záznamů: 1  

Sekundární analýza TIMSS 2015

  1. Údaje o názvuSekundární analýza TIMSS 2015 : moderní metody výuky a ICT pohledem mezinárodních i národních datových zdrojů / autoři: Monika Brusenbauch Meislová, Stanislav Daniel, Roman Folwarczný, Oldřich Hájek, Tomáš Lebeda, Jakub Lysek, Daniel Marek, Alena Navrátilová, Michal Soukop, Kateřina Zymová a Markéta Žídková
    Osobní jméno Brusenbauch Meislová, Monika, 1984- (autor)
    NakladatelPraha : Česká školní inspekce, 2018
    Fyz.popis88 stran : barevné ilustrace, mapy ; 30 cm
    ISBN978-80-88087-18-2 (v knize neuvedeno ; brožováno)
    PoznámkyNa obálce označení 2017/2018
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Dal.odpovědnost Daniel, Stanislav (autor)
    Folwarczný, Roman (autor)
    Hájek, Oldřich, 1981- (autor)
    Lebeda, Tomáš, 1976- (autor)
    Lysek, Jakub, 1989- (autor)
    Marek, Daniel, 1969- (autor)
    Navrátilová, Alena (autor)
    Soukop, Michal (autor)
    Zymová, Kateřina (autor)
    Žídková, Markéta, 1975- (autor)
    Předmět.hesla Trends in International Mathematics and Science Study (projekt)
    Předmět.hesla 2015 * 2011-2020
    Předmět.hesla hodnocení žáků * základní školy * školní úspěšnost * matematika * přírodovědná gramotnost * pedagogický výzkum - Česko - 2011-2020 * evaluation of school children * elementary schools * school success * mathematics * science literacy * educational research - Czechia - 2011-2020
    Forma, žánr výzkumné zprávy * research reports
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    MDT37.091.26/.27 * 373.3 * 37.091.212.7-026.18 * 51 * 37.03:5 * 37.012 * (437.3) * (047.31)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    KB 287953300047424volný výběr K230 2018Doba výp. 31 dní
    Sekundární analýza TIMSS 2015

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.