Počet záznamů: 1
Sekundární analýza TIMSS 2015
Údaje o názvu Sekundární analýza TIMSS 2015 : moderní metody výuky a ICT pohledem mezinárodních i národních datových zdrojů / autoři: Monika Brusenbauch Meislová, Stanislav Daniel, Roman Folwarczný, Oldřich Hájek, Tomáš Lebeda, Jakub Lysek, Daniel Marek, Alena Navrátilová, Michal Soukop, Kateřina Zymová a Markéta Žídková Osobní jméno Brusenbauch Meislová, Monika, 1984- (autor) Nakladatel Praha : Česká školní inspekce, 2018 Fyz.popis 88 stran : barevné ilustrace, mapy ; 30 cm ISBN 978-80-88087-18-2 (v knize neuvedeno ; brožováno) Poznámky Na obálce označení 2017/2018 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Dal.odpovědnost Daniel, Stanislav (autor)
Folwarczný, Roman (autor)
Hájek, Oldřich, 1981- (autor)
Lebeda, Tomáš, 1976- (autor)
Lysek, Jakub, 1989- (autor)
Marek, Daniel, 1969- (autor)
Navrátilová, Alena (autor)
Soukop, Michal (autor)
Zymová, Kateřina (autor)
Žídková, Markéta, 1975- (autor)Předmět.hesla Trends in International Mathematics and Science Study (projekt) Předmět.hesla 2015 * 2011-2020 Předmět.hesla hodnocení žáků * základní školy * školní úspěšnost * matematika * přírodovědná gramotnost * pedagogický výzkum - Česko - 2011-2020 * evaluation of school children * elementary schools * school success * mathematics * science literacy * educational research - Czechia - 2011-2020 Forma, žánr výzkumné zprávy * research reports Konspekt 37 - Výchova a vzdělávání MDT 37.091.26/.27 * 373.3 * 37.091.212.7-026.18 * 51 * 37.03:5 * 37.012 * (437.3) * (047.31) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info KB 28795 3300047424 volný výběr K230 2018 Doba výp. 31 dní
Počet záznamů: 1