Počet záznamů: 1
Marketingová strategie lokálního produktu
Údaje o názvu Marketingová strategie lokálního produktu / Richard Červa Osobní jméno Červa, Richard, (autor diplomové práce nebo disertace) Vytvoření/vznik 2019 Fyz.popis 69 listů : ilustrace, grafy Poznámky Oponent Čeněk Celer. Vedoucí práce Michaela Jánská Pozn.o dizertaci Diplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2019 Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (oponent)
Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace)Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketingový management * internetový marketing * public relations Předmět.hesla marketingová strategie akvizice zákazníků lokální marketing brand identity marketingový mix brand signature komunikační kanály online marketing marketing produktu marketing strategy customer acquisition local marketing marketing mix communication channels product marketing Forma, žánr diplomové práce Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:005 * 658.8:004.738.5 * 659.4 * (043)378.2 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00183359 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 11777 3300711777 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1