Počet záznamů: 1
Proměny televizní reklamy na potraviny
Údaje o názvu Proměny televizní reklamy na potraviny / Petra Kříženecká Osobní jméno Kříženecká, Petra, (autor diplomové práce nebo disertace) Vytvoření/vznik 2019 Fyz.popis 62 listů + 1 CD Poznámky Oponent Ludmila Zimová. Vedoucí práce Ilona Balkó Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta, 2019 Dal.odpovědnost Zimová, Ludmila, 1953-2022 (oponent)
Balkó, Ilona, 1957- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra bohemistiky (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla textová lingvistika * nonverbální komunikace * televizní reklama Předmět.hesla potraviny marketing jazykové prostředky neverbální prostředky advertisement foodstuff linguistic means nonlinguistic means Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 81 - Lingvistika. Jazyky MDT 81'42 * 316.772.2 * 659.1:654.198 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00181884 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 11085 3300711085 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1