Počet záznamů: 1  

Proměny televizní reklamy na potraviny

  1. Údaje o názvuProměny televizní reklamy na potraviny / Petra Kříženecká
    Osobní jméno Kříženecká, Petra, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vytvoření/vznik2019
    Fyz.popis62 listů + 1 CD
    PoznámkyOponent Ludmila Zimová. Vedoucí práce Ilona Balkó
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta, 2019
    Dal.odpovědnost Zimová, Ludmila, 1953-2022 (oponent)
    Balkó, Ilona, 1957- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra bohemistiky (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla textová lingvistika * nonverbální komunikace * televizní reklama
    Předmět.heslapotraviny marketing jazykové prostředky neverbální prostředky advertisement foodstuff linguistic means nonlinguistic means
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt81 - Lingvistika. Jazyky
    MDT81'42 * 316.772.2 * 659.1:654.198 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00181884
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 110853300711085sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.