Počet záznamů: 1
Návrh inovace marketingové strategie KB, cílené na segment studentů
Údaje o názvu Návrh inovace marketingové strategie KB, cílené na segment studentů / Adam Mach Osobní jméno Mach, Adam, (autor diplomové práce nebo disertace) Vytvoření/vznik 2019 Fyz.popis 102 listů : grafy Poznámky Vedoucí práce Čeněk Celer. Oponent Lenka Nigrinová Pozn.o dizertaci Diplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2019 Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
Nigrinová, Lenka (oponent)Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketingový management * bankovnictví Předmět.hesla marketing banka bank Forma, žánr diplomové práce Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:005 * 336.71 * (043)378.2 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00181943 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 11138 3300711138 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1