Počet záznamů: 1  

Faktory ovlivňující komunikaci vybrané firmy na sociálních sítích

  1. Údaje o názvuFaktory ovlivňující komunikaci vybrané firmy na sociálních sítích / Jan Vlach
    Osobní jméno Vlach, Jan, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vytvoření/vznik2019
    Fyz.popis97 stran : grafy, schémata
    PoznámkyOponent Čeněk Celer. Vedoucí práce Michaela Jánská
    Pozn.o dizertaciDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2019
    Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (oponent)
    Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla internetový marketing * sociální sítě
    Předmět.heslabusiness-to-business Facebook online marketing LinkedIn business-to-business social networks
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:004.738.5 * 316.472.4 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00181932
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 111683300711168sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.