Počet záznamů: 1  

Faktory ovlivňující rozhodnutí zákazníka nakupovat potraviny prostřednictvím internetu

  1. Údaje o názvuFaktory ovlivňující rozhodnutí zákazníka nakupovat potraviny prostřednictvím internetu / Martina Šlechtová
    Osobní jméno Šlechtová, Martina, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vytvoření/vznik2019
    Fyz.popis64 stran, 9 nečíslovaných stran příloh : ilustrace, grafy, schémata + 1 CD
    PoznámkyVedoucí práce Marta Žambochová. Oponent Petr Houdek
    Pozn.o dizertaciDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2019
    Dal.odpovědnost Žambochová, Marta (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Houdek, Petr (oponent)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla řízení vztahů se zákazníky
    Předmět.heslapotraviny segmentace rozhodnutí zákazníka grocery segmentation customer decisions
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt005 - Management. Řízení
    MDT005.346 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00181922
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 111353300711135sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.