Počet záznamů: 1  

Nejčastěji využívané metody výuky u žáků s dyskalkulií na 1. stupni základních škol

  1. Údaje o názvuNejčastěji využívané metody výuky u žáků s dyskalkulií na 1. stupni základních škol / Tereza Lechnerová
    Osobní jméno Lechnerová, Tereza, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vytvoření/vznik2019
    Fyz.popis71 listů
    PoznámkyVedoucí práce Ladislav Zilcher. Oponent Václava Tomická
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta, 2019
    Dal.odpovědnost Zilcher, Ladislav (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Tomická, Václava (oponent)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla speciální pedagogika * speciální vzdělávací potřeby * specifické poruchy učení * dyskalkulie
    Předmět.heslamultisenzorický přístup výukové metody dyscalculia multisensory approach specific learning needs teaching methods
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    MDT376 * 37.04 * 616.89-008.43 * 616.89-008.43:51 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00181487
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 111033300711103sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.