Počet záznamů: 1
Metodologie marketingových výzkumů
Údaje o názvu Metodologie marketingových výzkumů / Ondřej Roubal, Iva Petrová, František Zich Osobní jméno Roubal, Ondřej (autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Vysoká škola finanční a správní, 2014 Fyz.popis 142 s. : il. ; 26 cm + errata ISBN 978-80-7408-092-0 (váz.) Edice Eupress Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Dal.odpovědnost Petrová, Iva (autor)
Zich, František, 1935- (autor)Předmět.hesla marketingový výzkum - metodologie * marketing research - methodology Forma, žánr učebnice vysokých škol * textbooks (higher) Konspekt 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8:005.52 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info KB 27122 3300044904 volný výběr P710 2014 Doba výp. 31 dní
Počet záznamů: 1