Počet záznamů: 1  

Úvod do praxe mediální komunikace

  1. Údaje o názvuÚvod do praxe mediální komunikace / Daniel Váňa, Petr Horký
    Osobní jméno Váňa, Daniel (autor)
    Údaje o vydáníVydání první
    NakladatelPraha : Oeconomica, nakladatelství VŠE, 2017
    Fyz.popis85 stran ; 30 cm
    ISBN978-80-245-2190-9 (brožováno) : Kč 106,00
    EdiceVysokoškolská skripta
    Edice/vedl.záhl. Vysoká škola ekonomická v Praze. Vysokoškolská skripta
    PoznámkyNad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Národohospodářská fakulta
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Horký, Petr, 1973- (autor)
    Dal.odpovědnost Vysoká škola ekonomická v Praze. Národohospodářská fakulta (nakladatel, vydavatel)
    Předmět.hesla mediální komunikace * communication in mass media
    Forma, žánr učebnice vysokých škol * textbooks (higher)
    Konspekt316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT316.772.4 * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    SB 5113300044792volný výběr M230 2017Doba výp. 31 dní
    Úvod do praxe mediální komunikace

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.