Počet záznamů: 1  

Vliv progresivity/inovativnosti na porozumění během plnění úkolu spojeného s matematikou

  1. Údaje o názvuVliv progresivity/inovativnosti na porozumění během plnění úkolu spojeného s matematikou / Michaela Horáková
    Osobní jméno Horáková, Michaela, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vytvoření/vznik2019
    Fyz.popis82 listů : grafy
    PoznámkyOponent Jan Janovec. Vedoucí práce Vlastimil Chytrý
    Pozn.o dizertaciDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta, 2019
    Dal.odpovědnost Janovec, Jan (oponent)
    Chytrý, Vlastimil, 1984- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla poznávání * autoregulace učení * metakognice * matematické myšlení
    Předmět.heslamatematika sebehodnocení Rogersova teorie školní věk metacognition mathematics self-evaluation Rogers theory school aged
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt159.95 - Vyšší duševní procesy
    MDT159.953.5:159.923.5 * 159.95 * 159.95:165.242 * 51:165 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00179697
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 107863300710786sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.