Počet záznamů: 1  

Succeeding together?

  1. Údaje o názvuSucceeding together? : schools, child welfare, and uncertain public responsibility for abused or neglected children / Kelly Gallagher-Mackay
    Osobní jménoGallagher-Mackay, Kelly,
    NakladatelToronto ; Buffalo : University of Toronto Press, [2017]
    Copyright©2017
    Fyz.popis1 online zdroj (viii, 210 stran)
    ISBN9781442624184 (online : pdf)
    PoznámkyKNIHA JE K DISPOZICI V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchIncludes bibliographical references (pages [189]-205) and index.
    Úplný obsahCollective responsibility for maltreated children and its dilemmas -- Separate spheres and closed systems: reporting and communication between schools and child protection -- Schools "disciplining" families' cultural difference through child protection -- Not "in the game of maximizing potential": corporate parenthood, policy silence, and limited services for children who stay at home -- Regulating aspirations: teachers' responsibility and "the whole child" -- Between labour and love: individualizing teachers' responsibility for the work of care -- Conclusion - revisiting the dilemmas of collective responsibility: implications for research, practice, and policy.
    Předmět.hesla Abused children - Education. * Abused children - Care. * Child welfare. * School social work. * Teacher-student relationships. * Education - Parent participation. * Enfants nâegligâes - âEducation. * Enfants nâegligâes - Soins. * Jeunesse - Protection, assistance, etc. * Service social scolaire. * Relations enseignants-âeláeves. * âEducation - Participation des parents. * Abused children - Care. * Abused children - Education. * Child welfare. * Education - Parent participation. * School social work. * Teacher-student relationships.
    Forma, žánr elektronické knihy
    Země vyd.Kanada
    Jazyk dok.angličtina
    URLPlný text
    Druh dok.ELEKTRONICKÉ ZDROJE
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    EK 5193300995519elektronické knihyonline

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.