Počet záznamů: 1
Teorie, management a marketing služeb
Info ** Objednaný dokument ** Údaje o názvu Teorie, management a marketing služeb / Marie Hesková Osobní jméno Hesková, Marie, 1948- (autor) Údaje o vydání 2., přeprac. a dopl. vyd. Vyd.údaje České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2015 Fyz.popis 182 s. : il. ; 25 cm ISBN 978-80-87472-80-4 (brož.) Edice Vysokoškolská učebnice Edice/vedl.záhl. Vysoká škola evropských a regionálních studií. Vysokoškolská učebnice Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy Dal.odpovědnost Vysoká škola evropských a regionálních studií Předmět.hesla služby * ekonomika služeb * management * marketing * service industries * economics of services * management * marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol * textbooks (higher) Konspekt 338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 338.46 * 005 * 658.8 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Knihy
Počet záznamů: 1