Počet záznamů: 1
Reklama
Údaje o názvu Reklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie / Pavel Horňák Osobní jméno Horňák, Pavel, 1953-2023 (autor) Údaje o vydání Vydanie druhé, rozšírené a prepracované Nakladatel Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2018 Fyz.popis 398 stran : ilustrace (některé barevné), portréty, faksimile ; 24 cm ISBN 978-80-87500-94-1 (vázáno) Poznámky Na obálce nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Dal.odpovědnost Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací (nakladatel, vydavatel) Předmět.hesla reklama a propagace * marketingová komunikace * dějiny reklamy * reklama a propagace - etické a morální aspekty * advertising * communication in marketing * history of advertising * advertising - ethical and moral aspects Forma, žánr monografie * monographs Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.1 * 658.8:316.77 * 659.1(091) * 17 * (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. slovenština Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info KB 24957 3300041511 volný výběr P750 2018 Doba výp. 31 dní
Počet záznamů: 1