Počet záznamů: 1  

Sportovní marketing

  1. Údaje o názvuSportovní marketing : CSR a sponzoring / Vilém Kunz
    Osobní jméno Kunz, Vilém, 1974- (autor)
    Údaje o vydáníPrvní vydání
    NakladatelPraha : Grada Publishing, 2018
    Fyz.popis173 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN978-80-271-0560-1 (brožováno)
    EdiceExpert
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    Předmět.hesla sport a společnost * sportovní marketing * sportovní organizace * společenská odpovědnost firem * sponzorství * sports and society * sports marketing * sports organization * corporate social responsibility * corporate sponsorship
    Forma, žánr monografie * monographs
    Konspekt796 - Sport. Hry. Tělesná cvičení
    MDT796/799:316.72/.75 * 796.062:658.8 * 796/799:061 * 005.35 * 338.246.027 * (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    KB 241783300040385volný výběr X500 2018Doba výp. 31 dní
    KB 241783300064782volný výběr X500 2018Doba výp. 31 dní
    Sportovní marketing

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.