Počet záznamů: 1
Sportovní marketing
Údaje o názvu Sportovní marketing : CSR a sponzoring / Vilém Kunz Osobní jméno Kunz, Vilém, 1974- (autor) Údaje o vydání První vydání Nakladatel Praha : Grada Publishing, 2018 Fyz.popis 173 stran : ilustrace ; 24 cm ISBN 978-80-271-0560-1 (brožováno) Edice Expert Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Předmět.hesla sport a společnost * sportovní marketing * sportovní organizace * společenská odpovědnost firem * sponzorství * sports and society * sports marketing * sports organization * corporate social responsibility * corporate sponsorship Forma, žánr monografie * monographs Konspekt 796 - Sport. Hry. Tělesná cvičení MDT 796/799:316.72/.75 * 796.062:658.8 * 796/799:061 * 005.35 * 338.246.027 * (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info KB 24178 3300040385 volný výběr X500 2018 Doba výp. 31 dní KB 24178 3300064782 volný výběr X500 2018 Doba výp. 31 dní
Počet záznamů: 1