Počet záznamů: 1  

Marketingové komunikační nástroje v lékárenském oboru

  1. Údaje o názvuMarketingové komunikační nástroje v lékárenském oboru / Daniel Furka
    Osobní jméno Furka, Daniel, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vytvoření/vznik2018
    Fyz.popis81 stran : grafy
    PoznámkyOponent Čeněk Celer. Vedoucí práce Lucie Povolná
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2018
    Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (oponent)
    Povolná, Lucie (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketingová komunikace * lékárenství
    Předmět.heslamarketingový mix řízený rozhovor Česká republika pharmacies marketing mix controlled interwiev
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:316.77 * 615.014 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00179413
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 99643300709964sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.