Počet záznamů: 1  

Ambientní média v reklamě

  1. Údaje o názvuAmbientní média v reklamě : význam designu při tvorbě ambientních médií / Tomáš Šula
    Osobní jméno Šula, Tomáš, 1984- (autor)
    Údaje o vydání1. vydání
    NakladatelZlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, 2017
    Fyz.popis137 stran : barevné ilustrace ; 24 cm
    ISBN978-80-7454-682-2 (brožováno)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Předmět.hesla ambientní média * reklama a propagace * design * ambient media * advertising * design
    Forma, žánr monografie * monographs
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT659.1-028.76 * 659.1 * 7.05 * (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    KB 230853300038710volný výběr P750 2017Doba výp. 31 dní
    Ambientní média v reklamě

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.