Počet záznamů: 1
Marketingová strategie neziskové organizace Diakonie ČCE
Údaje o názvu Marketingová strategie neziskové organizace Diakonie ČCE / Jan Hron Osobní jméno Hron, Jan, (autor diplomové práce nebo disertace) Vytvoření/vznik 2017 Fyz.popis 66 listů : barevné ilustrace, grafy + 1 CD Poznámky Oponent Čeněk Celer. Vedoucí práce Michaela Jánská Pozn.o dizertaci Diplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2018 Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (oponent)
Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace)Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketing * neziskové organizace * sociální podniky * podporované zaměstnávání Předmět.hesla čajovna zákazník chráněné pracoviště tearoom customer non-profit organization sheltered workplace Forma, žánr diplomové práce Konspekt 339 - Obchod MDT 339.138 * 658.8 * 061.2 * 334.012.46 * 347.191.11 * 334.012.44 * 364-787.4 * (043)378.2 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00179631 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 9315 3300709315 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1