Počet záznamů: 1
Management kvality služeb v cestovním ruchu
Údaje o názvu Management kvality služeb v cestovním ruchu : jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků / Ida Rašovská, Kateřina Ryglová Osobní jméno Vajčnerová, Ida, 1967- (autor) Údaje o vydání První vydání Nakladatel Praha : Grada, 2017 Fyz.popis 186 stran : ilustrace ; 24 cm ISBN 978-80-247-5021-7 (brožováno) Edice Manažer Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Dal.odpovědnost Ryglová, Kateřina (autor) Předmět.hesla služby cestovního ruchu * management jakosti * tourism services * quality control Forma, žánr kolektivní monografie * collective monographs Konspekt 338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví MDT 338.488 * 005.6 * (048.8:082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info KB 21517 3300036704 volný výběr P390 2017 Doba výp. 31 dní KB 21517 3300046667 volný výběr P390 2017 Doba výp. 31 dní KB 21517 3300069028 volný výběr P390 2017 Doba výp. 31 dní
Počet záznamů: 1