Počet záznamů: 1  

Management kvality služeb v cestovním ruchu

  1. Údaje o názvuManagement kvality služeb v cestovním ruchu : jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků / Ida Rašovská, Kateřina Ryglová
    Osobní jméno Vajčnerová, Ida, 1967- (autor)
    Údaje o vydáníPrvní vydání
    NakladatelPraha : Grada, 2017
    Fyz.popis186 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN978-80-247-5021-7 (brožováno)
    EdiceManažer
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Dal.odpovědnost Ryglová, Kateřina (autor)
    Předmět.hesla služby cestovního ruchu * management jakosti * tourism services * quality control
    Forma, žánr kolektivní monografie * collective monographs
    Konspekt338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví
    MDT338.488 * 005.6 * (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    KB 215173300036704volný výběr P390 2017Doba výp. 31 dní
    KB 215173300046667volný výběr P390 2017Doba výp. 31 dní
    KB 215173300069028volný výběr P390 2017Doba výp. 31 dní
    Management kvality služeb v cestovním ruchu

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.