Počet záznamů: 1  

Management, marketing a ekonomika sportu

  1. Údaje o názvuManagement, marketing a ekonomika sportu / Jana Nová, Jiří Novotný, Oldřich Racek, Jaroslav Rektořík, Aleš Sekot, Milena Strachová, Hana Válková
    Osobní jméno Nová, Jana, 1960- (autor)
    Údaje o vydání1. vydání
    NakladatelBrno : Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií, 2016
    Fyz.popis283 stran : ilustrace ; 23 cm
    ISBN978-80-210-8346-2 (brožováno)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    Dal.odpovědnost Novotný, Jiří, 1946 leden 6.- (autor)
    Racek, Oldřich, 1978- (autor)
    Rektořík, Jaroslav, 1937- (autor)
    Sekot, Aleš, 1947- (autor)
    Strachová, Milena, 1964- (autor)
    Válková, Hana, 1943- (autor)
    Předmět.hesla sportovní management * ekonomika sportu * marketing * sports management * sports economics * marketing
    Forma, žánr kolektivní monografie * collective monographs
    Konspekt796 - Sport. Hry. Tělesná cvičení
    MDT796.062 * 796/799:33 * 339.138 * (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    KB 211083300036075volný výběr X500 2016Doba výp. 31 dní
    Management, marketing a ekonomika sportu

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.