Počet záznamů: 1  

Marketingová komunikace a public relations

  1. Údaje o názvuMarketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru / Jan Halada (ed.)
    Údaje o vydáníPrvní vydání
    NakladatelPraha : Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2015
    Fyz.popis1 online zdroj (118 stran) : ilustrace, portréty
    ISBN978-80-246-3124-0 (online ; pdf)
    978-80-246-3075-5 (brožováno)
    PoznámkyKNIHA JE K DISPOZICI V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Dal.odpovědnost Halada, Jan, 1942- (editor)
    Předmět.hesla marketingová komunikace * public relations * oborová terminologie * communication in marketing * public relations * terminology (professional)
    Forma, žánr elektronické knihy * terminologické slovníky * výkladové slovníky * terminological dictionaries * explanatory dictionaries
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT658.8:316.77 * 659.4 * 81'373.46 * (038)81 * (038.072)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLOdkaz na elektronický dokument EBSCO
    Druh dok.ELEKTRONICKÉ ZDROJE
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    EK 2713300995271elektronické knihyonline
    Marketingová komunikace a public relations

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.