Počet záznamů: 1  

Transformace hudebního obchodního modelu v novém tisíciletí: od poptávky k nabídce

  1. Údaje o názvuTransformace hudebního obchodního modelu v novém tisíciletí: od poptávky k nabídce / Jovanka Arandjelovičová
    Osobní jméno Arandjelovičová, Jovanka, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vytvoření/vznik2017
    Fyz.popis47 listů + 1 CD
    PoznámkyVedoucí práce Aleš Navrátil. Oponent Jiří Grüner
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta, 2017
    Dal.odpovědnost Navrátil, Aleš, 1949- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Grüner, Jiří (oponent)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra hudební výchovy (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla hudební průmysl * gender
    Předmět.heslamarketing music industry
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt78 - Hudba
    MDT78.05 * 316.66-055.1/.3 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00168398
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 79093300707909sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.