Počet záznamů: 1
Analýza zákaznického servisu ve vybraném podniku
Údaje o názvu Analýza zákaznického servisu ve vybraném podniku / Jan Řada Osobní jméno Řada, Jan, (autor diplomové práce nebo disertace) Vytvoření/vznik 2017 Fyz.popis 44 listů : barevné ilustrace, grafy + 1 DVD-ROM Poznámky Vedoucí práce Marta Žambochová. Oponent Lenka Nigrinová Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2017 Dal.odpovědnost Žambochová, Marta (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
Nigrinová, Lenka (oponent)Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra managementu (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketing Předmět.hesla zákaznický servis spokojenost zaměstnanec customer service satisfaction employee Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 339 - Obchod MDT 339.138 * 658.8 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00177046 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 8276 3300708276 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1