Počet záznamů: 1  

Analýza zákaznického servisu ve vybraném podniku

  1. Údaje o názvuAnalýza zákaznického servisu ve vybraném podniku / Jan Řada
    Osobní jméno Řada, Jan, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vytvoření/vznik2017
    Fyz.popis44 listů : barevné ilustrace, grafy + 1 DVD-ROM
    PoznámkyVedoucí práce Marta Žambochová. Oponent Lenka Nigrinová
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2017
    Dal.odpovědnost Žambochová, Marta (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Nigrinová, Lenka (oponent)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra managementu (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing
    Předmět.heslazákaznický servis spokojenost zaměstnanec customer service satisfaction employee
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt339 - Obchod
    MDT339.138 * 658.8 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00177046
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 82763300708276sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.