Počet záznamů: 1  

Subliminální reklama jako nástroj ovlivňování spotřebitele

  1. Údaje o názvuSubliminální reklama jako nástroj ovlivňování spotřebitele / Veronika Ábelová
    Osobní jméno Ábelová, Veronika, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vytvoření/vznik2017
    Fyz.popis84 listů : barevné ilustrace, grafy + 1 CD
    PoznámkyVedoucí práce Václav Houžvička. Oponent Tomáš Barták
    Pozn.o dizertaciDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2017
    Dal.odpovědnost Houžvička, Václav, 1949- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Barták, Tomáš (oponent)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla reklama a propagace
    Předmět.heslapodprahová reklama subliminální reklama psychologie reklamy skrytá reklama vizuální reklama statická obrazová podprahová reklama advertising subliminal advertising psychology of advertising hidden advertising visual advertisement static visual subliminal advertising
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT659.1 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00176906
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 81773300708177sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.