Počet záznamů: 1  

Facebook jako účinný reklamní nástroj

  1. Údaje o názvuFacebook jako účinný reklamní nástroj / Tomáš Kellner
    Osobní jméno Kellner, Tomáš, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vytvoření/vznik2017
    Fyz.popis58 listů, 11 nečíslovaných listů příloh : barevné ilustrace, grafy + 1 CD
    PoznámkyVedoucí práce Michaela Jánská. Oponent David Fišer
    Pozn.o dizertaciDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2017
    Dal.odpovědnost Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Fišer, David (oponent)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla reklama a propagace * internetové sociální sítě * Facebook
    Předmět.heslareklamní kampaně Google PPC online reklama advertising campaigns online advertising
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT659.1 * 004.738.5:316.472.4 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00171657
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 81993300708199sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.