Počet záznamů: 1  

Teorie a metody politického marketingu

  1. Údaje o názvuTeorie a metody politického marketingu / Roman Chytilek, Otto Eibl, Anna Matušková a kol.
    Osobní jméno Chytilek, Roman, 1976- (autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeBrno : Centrum pro studium demokracie a kultury, 2012
    Fyz.popis341 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-7325-281-6 (brož.) : Kč 349,00
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie
    Dal.odpovědnost Eibl, Otto, 1981- (autor)
    Matušková, Anna, 1978- (autor)
    Předmět.hesla politický marketing * political marketing
    Forma, žánr kolektivní monografie * collective monographs
    Konspekt32 - Politika
    MDT32.019.5:659.1 * (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    KB 189473300032703kat. politologie a filozofie FFpouze prezenčně
    KB 189473300032704kat. politologie a filozofie FFpouze prezenčně
    Teorie a metody politického marketingu

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.