Počet záznamů: 1  

Marketingové řízení místního rozvoje

  1. Údaje o názvuMarketingové řízení místního rozvoje / Miroslav Foret
    Osobní jméno Foret, Miroslav, 1946- (autor)
    Údaje o vydáníVydání: první
    NakladatelOstrava : Key Publishing s.r.o., 2016
    Fyz.popis80 stran : ilustrace (převážně barevné), faksimile ; 24 cm
    ISBN978-80-7418-266-2 (brožováno)
    EdiceMonografie
    PoznámkyNad názvem: Vysoká škola Karla Engliše, a.s.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Dal.odpovědnost Vysoká škola Karla Engliše v Brně (nakladatel, vydavatel)
    Předmět.hesla marketingový management * marketingový management - Česko * místní rozvoj * místní rozvoj - Česko * marketing management * marketing management - Czechia * community development * community development - Czechia
    Předmět.hesla Brno (Česko) * Brno (Czechia)
    Forma, žánr monografie * monographs
    Konspekt332 - Regionální ekonomie, regionální ekonomika
    MDT658.8:005 * 332.055.2 * (437.322) * (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    KB 187953300032372volný výběr P320 2016Doba výp. 31 dní
    Marketingové řízení místního rozvoje

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.