Počet záznamů: 1
Marketingové řízení místního rozvoje
Údaje o názvu Marketingové řízení místního rozvoje / Miroslav Foret Osobní jméno Foret, Miroslav, 1946- (autor) Údaje o vydání Vydání: první Nakladatel Ostrava : Key Publishing s.r.o., 2016 Fyz.popis 80 stran : ilustrace (převážně barevné), faksimile ; 24 cm ISBN 978-80-7418-266-2 (brožováno) Edice Monografie Poznámky Nad názvem: Vysoká škola Karla Engliše, a.s. Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Dal.odpovědnost Vysoká škola Karla Engliše v Brně (nakladatel, vydavatel) Předmět.hesla marketingový management * marketingový management - Česko * místní rozvoj * místní rozvoj - Česko * marketing management * marketing management - Czechia * community development * community development - Czechia Předmět.hesla Brno (Česko) * Brno (Czechia) Forma, žánr monografie * monographs Konspekt 332 - Regionální ekonomie, regionální ekonomika MDT 658.8:005 * 332.055.2 * (437.322) * (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info KB 18795 3300032372 volný výběr P320 2016 Doba výp. 31 dní
Počet záznamů: 1