Počet záznamů: 1
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu
Údaje o názvu Moderní metody a techniky marketingového výzkumu / Roman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobodová Osobní jméno Kozel, Roman, 1974- (autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2011 Fyz.popis 304 s. : il., portréty ; 25 cm ISBN 978-80-247-3527-6 (váz.) 978-80-247-7298-1 (ebook) Edice Expert Poznámky KNIHA JE K DISPOZICI V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Dal.odpovědnost Mynářová, Lenka (autor)
Svobodová, Hana, 1956-2011 (autor)Předmět.hesla marketingový výzkum * marketing research Forma, žánr kolektivní monografie * collective monographs Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:005.52 * (048.8:082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info KB 17278 3300029996 volný výběr P711 2011 Doba výp. 31 dní KB 17278 3300042668 PF - CPP - David Bauer, Mgr. pouze prezenčně
Počet záznamů: 1