Počet záznamů: 1  

Hrdina nebo psanec

  1. Údaje o názvuHrdina nebo psanec : [jak vytvořit jedinečnou značku pomocí síly archetypů] / Margaret Mark, Carol S. Pearson ; [překlad Jiří Fadrný]
    Osobní jméno Mark, Margaret (autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeBrno : BizBooks, 2012
    Fyz.popis352 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-265-0027-8 (brož.)
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
    Dal.odpovědnost Pearson, Carol, 1944- (autor)
    Předmět.hesla obchodní značky * řízení značky * marketingová komunikace * archetypy * brand name products * brand management * communication in marketing * archetypes
    Forma, žánr monografie * monographs
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.626 * 005:658.626 * 658.8:316.77 * 159.964.21 * (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    KB 170433300029677volný výběr P712 2012Doba výp. 31 dní
    Hrdina nebo psanec

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.