Počet záznamů: 1  

Analýza volební kampaně a využití politického marketingu v prezidentských volbách na Slovensku v roce 2014

  1. Údaje o názvuAnalýza volební kampaně a využití politického marketingu v prezidentských volbách na Slovensku v roce 2014 / Jan Červinka
    Osobní jméno Červinka, Jan, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vytvoření/vznik2016
    Fyz.popis61 listů : barevné ilustrace
    PoznámkyVedoucí práce Pavel Maškarinec
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Filozofická fakulta, 2016
    Dal.odpovědnost Maškarinec, Pavel, 1975- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra politologie a filozofie (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla volby * volební kampaň * politický marketing
    Předmět.heslaSlovenská republika elections election campaigns political marketing Slovak Republic
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt324 - Volby, volební kampaně, referenda
    MDT324 * 324:342.849.2 * 32.019.5:659.1 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00173112
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 72873300707287sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.