Počet záznamů: 1  

Vnímání značky Astor českými spotřebiteli

  1. Údaje o názvuVnímání značky Astor českými spotřebiteli / Aneta Škvorová
    Osobní jméno Škvorová, Aneta, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vytvoření/vznik2016
    Fyz.popis99 listů : barevné ilustrace, grafy + 1 CD
    PoznámkyVedoucí práce Petr Brázda
    Pozn.o dizertaciDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2016
    Dal.odpovědnost Brázda, Petr (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla kosmetické přípravky * reklama a propagace * spotřebitelé
    Předmět.heslaznačka image brand management Astor dekorativní kosmetika positioning marketingový mix SWOT analýza marketingový výzkum dotazníkové šetření Chí-kvadrát test brand color cosmetics marketing mix SWOT analysis marketing research survey Chi-square test
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele
    MDT665.5 * 659.1 * 366-05 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00174123
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 66493300706649sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.