Počet záznamů: 1  

Marketingový plán moderního centra předškolního vzdělávání

  1. Údaje o názvuMarketingový plán moderního centra předškolního vzdělávání / Jana Hanzlová
    Osobní jméno Hanzlová, Jana, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vytvoření/vznik2016
    Fyz.popis67 listů : ilustrace, grafy + 1 CD
    PoznámkyVedoucí práce Michaela Jánská
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2016
    Dal.odpovědnost Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra managementu (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketingový výzkum * marketing * předškolní výchova * mateřské školy
    Předmět.heslamarketing research kindergartens preschool education
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:005.52 * 339.138 * 658.8 * 373.2 * 373.24 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00174321
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 67223300706722sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.