Počet záznamů: 1  

Marketingová strategie ubytovacího zařízení

  1. Údaje o názvuMarketingová strategie ubytovacího zařízení / Jana Sládková
    Osobní jméno Sládková, Jana, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vytvoření/vznik2016
    Fyz.popis52 listů : grafy, mapy, schémata + 1 CD
    PoznámkyVedoucí práce Michaela Jánská
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2016
    Dal.odpovědnost Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra managementu (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * služby cestovního ruchu * ubytovací zařízení
    Předmět.heslamarketingový mix SWOT analýza marketing mix marketing of services service sector accommodation SWOT analysis
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt339 - Obchod
    MDT339.138 * 658.8 * 338.488 * 640.41/.42 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00175713
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 67073300706707sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.