Počet záznamů: 1
Marketingová strategie ubytovacího zařízení
Údaje o názvu Marketingová strategie ubytovacího zařízení / Jana Sládková Osobní jméno Sládková, Jana, (autor diplomové práce nebo disertace) Vytvoření/vznik 2016 Fyz.popis 52 listů : grafy, mapy, schémata + 1 CD Poznámky Vedoucí práce Michaela Jánská Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2016 Dal.odpovědnost Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra managementu (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketing * služby cestovního ruchu * ubytovací zařízení Předmět.hesla marketingový mix SWOT analýza marketing mix marketing of services service sector accommodation SWOT analysis Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 339 - Obchod MDT 339.138 * 658.8 * 338.488 * 640.41/.42 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00175713 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 6707 3300706707 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1