Počet záznamů: 1  

Marketingová strategie hokejového klubu

  1. Údaje o názvuMarketingová strategie hokejového klubu / Vít Šturma
    Osobní jméno Šturma, Vít, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vytvoření/vznik2016
    Fyz.popis107 listů : ilustrace, grafy + 1 CD
    PoznámkyVedoucí práce Čeněk Celer
    Pozn.o dizertaciDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2016
    Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketingový management * hokejové kluby
    Předmět.heslaanalýza marketingového prostředí marketingový mix marketingový výzkum sportovní marketing SWOT analýza analysis of marketing environment hockey club marketing strategy marketing mix marketing research sports marketing SWOT analysis
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:005 * 796.966:061 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00174012
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 66713300706671sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.