Počet záznamů: 1
Marketingová strategie hokejového klubu
Údaje o názvu Marketingová strategie hokejového klubu / Vít Šturma Osobní jméno Šturma, Vít, (autor diplomové práce nebo disertace) Vytvoření/vznik 2016 Fyz.popis 107 listů : ilustrace, grafy + 1 CD Poznámky Vedoucí práce Čeněk Celer Pozn.o dizertaci Diplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2016 Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketingový management * hokejové kluby Předmět.hesla analýza marketingového prostředí marketingový mix marketingový výzkum sportovní marketing SWOT analýza analysis of marketing environment hockey club marketing strategy marketing mix marketing research sports marketing SWOT analysis Forma, žánr diplomové práce Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:005 * 796.966:061 * (043)378.2 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00174012 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 6671 3300706671 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1