Počet záznamů: 1  

Reklama jako komunikační prostředek

  1. Údaje o názvuReklama jako komunikační prostředek / Zuzana Tampírová
    Osobní jméno Tampírová, Zuzana, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vytvoření/vznik2015
    Fyz.popis68 listů : grafy + 1 CD
    PoznámkyVedoucí práce Petr Brázda
    Pozn.o dizertaciDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2016
    Dal.odpovědnost Brázda, Petr (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla reklama a propagace * psychologie reklamy
    Předmět.heslamédia tisk televize internet advertising media newspapers television psychology
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT659.1 * 159.98:659.1 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00174015
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 60533300706053sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.