Počet záznamů: 1
Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu
Údaje o názvu Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu / Radek Tahal Osobní jméno Tahal, Radek, 1970- (autor) Údaje o vydání Vydání první Nakladatel V Praze : C.H. Beck, 2015 Fyz.popis x, 99 stran : ilustrace ; 24 cm ISBN 978-80-7400-585-5 (brožováno) Edice Beckovy ekonomické učebnice Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Předmět.hesla marketingový výzkum * sběr dat * marketing research * data collection Forma, žánr učebnice vysokých škol * textbooks (higher) Konspekt 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8:005.52 * 005.311 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info KB 13962 3300024857 volný výběr P700 2015 Doba výp. 31 dní KB 13962 3300039380 volný výběr P700 2015 Doba výp. 31 dní KB 13962 3300039381 volný výběr P700 2015 Doba výp. 31 dní
Počet záznamů: 1