Počet záznamů: 1
Strategie modrého oceánu
Unifikovaný název Blue ocean stategy. Česky Údaje o názvu Strategie modrého oceánu : umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry / W. Chan Kim, Renée Mauborgne ; z anglického originálu Blue ocean stategy ... přeložili Irena Grusová a Petr Somogyi Osobní jméno Kim, W. Chan (autor) Údaje o vydání 2. rozšířené a aktualizované vydání Nakladatel Praha : Management Press, 2015 Fyz.popis 283 stran : ilustrace ; 25 cm ISBN 978-80-7261-295-6 (vázáno) Edice Knihovna světového managementu ; sv. 39 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Dal.odpovědnost Mauborgne, Renée (autor)
Grusová, Irena (překladatel)
Somogyi, Petr (překladatel)Předmět.hesla segmentace trhu * strategický management * inovace * konkurenceschopnost * market segmentation * strategic planning * innovations * competitiveness Forma, žánr monografie * monographs Konspekt 005 - Management. Řízení MDT 339.138.017 * 005.21 * 330.341.1 * 005.332.4 * (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info KB 13915 3300024821 volný výběr P431 2015 Doba výp. 31 dní
Počet záznamů: 1