Počet záznamů: 1  

Strategie modrého oceánu

  1. Unifikovaný název Blue ocean stategy. Česky
    Údaje o názvuStrategie modrého oceánu : umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry / W. Chan Kim, Renée Mauborgne ; z anglického originálu Blue ocean stategy ... přeložili Irena Grusová a Petr Somogyi
    Osobní jméno Kim, W. Chan (autor)
    Údaje o vydání2. rozšířené a aktualizované vydání
    NakladatelPraha : Management Press, 2015
    Fyz.popis283 stran : ilustrace ; 25 cm
    ISBN978-80-7261-295-6 (vázáno)
    EdiceKnihovna světového managementu ; sv. 39
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    Dal.odpovědnost Mauborgne, Renée (autor)
    Grusová, Irena (překladatel)
    Somogyi, Petr (překladatel)
    Předmět.hesla segmentace trhu * strategický management * inovace * konkurenceschopnost * market segmentation * strategic planning * innovations * competitiveness
    Forma, žánr monografie * monographs
    Konspekt005 - Management. Řízení
    MDT339.138.017 * 005.21 * 330.341.1 * 005.332.4 * (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    KB 139153300024821volný výběr P431 2015Doba výp. 31 dní
    Strategie modrého oceánu

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.