Počet záznamů: 1  

Základy metodologie výzkumu

  1. Údaje o názvuZáklady metodologie výzkumu : pro studenty ekonomických oborů / Ludvík Eger a Dana Egerová
    Osobní jméno Eger, Ludvík, 1961- (autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeV Plzni : ZČU, 2014
    Fyz.popis146 s. ; 21 cm
    ISBN978-80-261-0418-6 (brož.) : Kč 94,00
    PoznámkyNa obálce nad názvem: Fakulta ekonomická Západočeské univerzity v Plzni. V tiráži uvedeno: katedra marketingu, obchodu a služeb. 246 výt.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Dal.odpovědnost Egerová, Dana (autor)
    Dal.odpovědnost Západočeská univerzita. Katedra marketingu, obchodu a služeb
    Předmět.hesla ekonomický výzkum - metodologie * marketingový výzkum - metodologie * vědecký výzkum - metodologie * economic research - methodology * marketing research - methodology * scientific research - methodology
    Forma, žánr učebnice vysokých škol * textbooks (higher)
    Konspekt33 - Ekonomie
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT33:001.891 * 658.8:005.52 * 001.891 * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    SA 183300023913volný výběr P100 2014prezenční výpůjčka v knihovně
    Základy metodologie výzkumu

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.