Počet záznamů: 1
Role médií v politickém marketingu
Údaje o názvu Role médií v politickém marketingu / Michaela Kubištová Osobní jméno Kubištová, Michaela, (autor diplomové práce nebo disertace) Vytvoření/vznik 2015 Fyz.popis 61 listů Poznámky Vedoucí práce Ivan Štern Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta, 2015 Dal.odpovědnost Štern, Ivan, 1949- (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra politologie a filozofie (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla politický marketing * propaganda * politická kampaň * média Předmět.hesla agenda-setting nástroje politického marketingu political marketing campaign policy marketing tools political promotion Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 32 - Politika MDT 32.019.5:659.1 * 32.019.5 * 32.019.51 * 316.774 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00170914 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 5950 3300705950 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1