Počet záznamů: 1  

Role médií v politickém marketingu

  1. Údaje o názvuRole médií v politickém marketingu / Michaela Kubištová
    Osobní jméno Kubištová, Michaela, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vytvoření/vznik2015
    Fyz.popis61 listů
    PoznámkyVedoucí práce Ivan Štern
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta, 2015
    Dal.odpovědnost Štern, Ivan, 1949- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra politologie a filozofie (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla politický marketing * propaganda * politická kampaň * média
    Předmět.heslaagenda-setting nástroje politického marketingu political marketing campaign policy marketing tools political promotion
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt32 - Politika
    MDT32.019.5:659.1 * 32.019.5 * 32.019.51 * 316.774 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00170914
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 59503300705950sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.