Počet záznamů: 1  

Werbung in der regionalen deutschen Presse - eine diachrone Analyse

  1. Údaje o názvuWerbung in der regionalen deutschen Presse - eine diachrone Analyse / Veronika Nováková
    Osobní jméno Nováková, Veronika, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vytvoření/vznik2015
    Fyz.popis50, V listů : ilustrace
    PoznámkyVedoucí práce Tereza Pavlíčková
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Filozofická fakulta, 2015
    Dal.odpovědnost Hrabcová, Tereza, 1980- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra germanistiky (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla periodika * noviny * dějiny reklamy * inzerce
    Předmět.hesla Česká Lípa (Česko) * Mnichov (Německo)
    Předmět.heslačtenáři advertisements advertising customers commercial products
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt050 - Seriálové publikace. Periodika
    MDT050+070.48 * 070.48 * 659.1(091) * 659.131/.132 * (437.316) * (437.16) * (430.129) * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.němčina
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00161787
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 49393300704939sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.