Počet záznamů: 1
Marketingová strategie vybraného restauračního zařízení
Údaje o názvu Marketingová strategie vybraného restauračního zařízení / Monika Farská Osobní jméno Farská, Monika, (autor diplomové práce nebo disertace) Vytvoření/vznik 2015 Fyz.popis 93 listů : barevné ilustrace + 1 CD Poznámky Vedoucí práce Miroslav Barták Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2015 Dal.odpovědnost Barták, Miroslav (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketingový management * restaurace * veřejné stravování Předmět.hesla situační analýza makroprostředí mikroprostředí marketingový mix SWOT analýza marketing strategy situational analysis macroenvironment microenvironment marketing mix Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:005 * 640.43 * 640.4 * 351.757 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00169089 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 5083 3300705083 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1