Počet záznamů: 1  

Marketingová strategie vybraného restauračního zařízení

  1. Údaje o názvuMarketingová strategie vybraného restauračního zařízení / Monika Farská
    Osobní jméno Farská, Monika, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vytvoření/vznik2015
    Fyz.popis93 listů : barevné ilustrace + 1 CD
    PoznámkyVedoucí práce Miroslav Barták
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2015
    Dal.odpovědnost Barták, Miroslav (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketingový management * restaurace * veřejné stravování
    Předmět.heslasituační analýza makroprostředí mikroprostředí marketingový mix SWOT analýza marketing strategy situational analysis macroenvironment microenvironment marketing mix
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:005 * 640.43 * 640.4 * 351.757 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00169089
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 50833300705083sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.