Počet záznamů: 1  

Marketingová strategie společnosti Ascendum Stavební stroje Czech s.r.o

  1. Údaje o názvuMarketingová strategie společnosti Ascendum Stavební stroje Czech s.r.o. / Tomáš Homola
    Osobní jméno Homola, Tomáš, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vytvoření/vznik2015
    Fyz.popis62 listů : grafy + 1 CD
    PoznámkyVedoucí práce Michaela Jánská
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2015
    Dal.odpovědnost Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * stavební stroje
    Předmět.heslamarketingový mix prostředí marketingu nástroje marketingového mixu marketingová strategie stavební zařízení marketing environment marketing mix tools marketing strategies construction equipment
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt339 - Obchod
    MDT339.138 * 658.8 * 69-1 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00171795
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 51273300705127sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.