Počet záznamů: 1  

Marketingová strategie mobilních operačních systémů

  1. Údaje o názvuMarketingová strategie mobilních operačních systémů / Michael Igari
    Osobní jméno Igari, Michael, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vytvoření/vznik2015
    Fyz.popis94 listů : grafy + 1 CD
    PoznámkyVedoucí práce Michaela Jánská
    Pozn.o dizertaciDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2015
    Dal.odpovědnost Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla mobilní operační systémy * Android (operační systém) * marketing * dotazníky
    Předmět.heslamarketingová strategie marketingový mix analýza marketingové strategie iOS marketing strategy marketing mix analysis marketing strategy mobile operating system
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT004.451:621.395.721.5 * 004.451.9Android * 339.138 * 658.8 * 303.622 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00171647
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 48203300704820sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.