Počet záznamů: 1
Marketingová strategie mobilních operačních systémů
Údaje o názvu Marketingová strategie mobilních operačních systémů / Michael Igari Osobní jméno Igari, Michael, (autor diplomové práce nebo disertace) Vytvoření/vznik 2015 Fyz.popis 94 listů : grafy + 1 CD Poznámky Vedoucí práce Michaela Jánská Pozn.o dizertaci Diplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2015 Dal.odpovědnost Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla mobilní operační systémy * Android (operační systém) * marketing * dotazníky Předmět.hesla marketingová strategie marketingový mix analýza marketingové strategie iOS marketing strategy marketing mix analysis marketing strategy mobile operating system Forma, žánr diplomové práce Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 004.451:621.395.721.5 * 004.451.9Android * 339.138 * 658.8 * 303.622 * (043)378.2 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00171647 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 4820 3300704820 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1