Počet záznamů: 1
Analýza marketingového mixu společnosti Slevomat, s. r. o
Údaje o názvu Analýza marketingového mixu společnosti Slevomat, s. r. o. / Jan Nachmüller Osobní jméno Nachmüller, Jan, (autor diplomové práce nebo disertace) Vytvoření/vznik 2015 Fyz.popis 51 listů : grafy + 1 CD Poznámky Vedoucí práce Čeněk Celer Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2015 Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla internetový marketing Předmět.hesla Slevomat slevový server nabídka dne 4P marketingový mix discount server deal-of-the-day marketing mix internet marketing Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:004.738.5 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00171813 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 5086 3300705086 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1