Počet záznamů: 1  

Analýza marketingového mixu společnosti Slevomat, s. r. o

  1. Údaje o názvuAnalýza marketingového mixu společnosti Slevomat, s. r. o. / Jan Nachmüller
    Osobní jméno Nachmüller, Jan, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vytvoření/vznik2015
    Fyz.popis51 listů : grafy + 1 CD
    PoznámkyVedoucí práce Čeněk Celer
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2015
    Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla internetový marketing
    Předmět.heslaSlevomat slevový server nabídka dne 4P marketingový mix discount server deal-of-the-day marketing mix internet marketing
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:004.738.5 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00171813
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 50863300705086sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.